HTML

Pénzügyi Őrangyal

Pénzügyi Őrangyalod figyelmeztet a gyakran elkövetett hibákra, ötleteket, szempontokat ad a pénzügy termékek kiválasztására, segít kidolgozni családod pénzügyi életpályáját, megtanít arra, hogy gyermekedet, hogy ismertesd meg a pénz világával.

Utolsó kommentek

Zsolt játékba hívott, hogy áruljak el magamról 7 titkot

2008.11.18. 21:07 Pénzügyi Őrangyal

1. Én semmilyen zenei sikerről nem tudok beszámolni, ellenben azt el tudom árulni, hogy kb. 8 éves koromban, kirúgtak a zeneiskolából. Igaz ezt sokkal finomabban, árnyaltabban fogalmazták meg, az utolsó bizonyítványomba az került, hogy eltanácsolnak. Tudom, hogy nem vagyok egy zenei tehetség, de volt kedvem, hogy zongorázni tanuljak. Na és mi volt/van Kodály tanár Úr módszerével és szellemiségével. Máig mély nyomokat hagyott bennem és a zenével a mai napig nem vagyok nagy barátságban. Igazán kár.

2. Nyílt titok: több ízben átúsztam a Balatont és teljesítettem már Ironman versenyt is (3,8 km úszás, 180 km kerékpár és 42,195 km futás). Azt hiszem, jól tűröm a monotonitást.

3. Tudok szitázni, mármint nem a homokban a lányokkal, hanem pl. pólóra , zászlóra emblémát nyomni, mivel ez a tevékenység nem túl kreatív, így ebből is sportot csináltam:  egy óra alatt melyik mintából hányat tudok megcsinálni. (Természetesen a minőség romlása nélkül.)

4. Hobbyból gyógypedagógus végzettséget szereztem. Szerettem volna/szeretnék nyitni játszóházat, mert játék mániás vagyok és hiszek a játék erejében.

5. Szeretek utazni és a jelenlegi munkahelyemen erre félévente lehetőségem is van, az elmúlt két évben a következő helyeken jártam: Seychelle-szigetek, Szingapúr, Ausztrália, Hollandia, Jamaica, USA: Los Angeles, Las Vegas. Kérlek, most ne dobáljatok meg kővel, ezért a listáért, ha esz a sárga irigység, mert Te is szeretsz utazni, akkor megmutatom, hogy juthatsz el a világ szebbnél szebb tájaira.

6. Nincs semmilyen nyelvvizsgám, szégyen gyalázat, de ez így van. A nyelvvizsga nem hiányzik, de az, hogy a középfokú nyelvtudást is csak alulról érintem mindkét nyelvből az már igen.

7. Annak ellenére, hogy sportkedvelő vagyok, van kb. 15 kg súlyfeleslegem, az elmúlt két évben nagyon keveset mozogtam, pedig nagyon hiányzik, azt hiszem az időmet, jobban kellene beosztanom.

 

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb titok

A bejegyzés trackback címe:

https://penzugyiorangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr88776726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.