HTML

Pénzügyi Őrangyal

Pénzügyi Őrangyalod figyelmeztet a gyakran elkövetett hibákra, ötleteket, szempontokat ad a pénzügy termékek kiválasztására, segít kidolgozni családod pénzügyi életpályáját, megtanít arra, hogy gyermekedet, hogy ismertesd meg a pénz világával.

Utolsó kommentek

Boldog Boglárka napot!

2008.08.01. 02:52 Pénzügyi Őrangyal

 

Kislányomnak és minden Boglárkának nagyon sok boldog névnapot kívánok. Bogi most Szombathelyen a nagymamájánál nyaral, de remélhetőleg holnap reggel kellemes meglepetésben lesz része.

A „gazdagmami” tanfolyamon most tanulgatom a blog és weblap szerkesztés rejtelmeit. A sablonok keresgélése közben akadtam egy nagyon szép lovasra, folyton folyvást visszamentem rá, mert az motoszkált a fejemben, hogy Bogi, hogy örülne, ha ilyen lenne az oldalam, de hát a lovak a pénzügyektől elég messze állnak. Egyszer csak az jutott eszembe mi lenne, ha névnapjára egy weblappal lepném meg, sőt tovább gondolkodtam, mi lenne, ha erre a lapra egy meglepetés partyt szerveznék?

Így is tettem, az első bejegyzést megtettem, elküldtem az Ő ismerőseinek, hogy azon az oldalon tudják köszönteni. Most nagyon izgatott vagyok, hogy vajon, mi lesz a meglepetésből, vajon örül-e, fogja-e folytatni? Ígérem, hogy beszámolok a fejleményekről.

És közben azon gondolkodom, ez nem is egyszerű ajándék, hanem annál jóval több, mert ha megmutatom, hogyan lehet web-lapot szerkeszteni, akkor piacképes tudást ajándékoztam, ráadásul úgy, hogy azzal foglalkozhat, amit szeret a lovakkal. Azt hiszem igazi kincset ajándékoztam!

A névnapi ajándék itt található:
 

Szólj hozzá!

Címkék: lányok

A bejegyzés trackback címe:

https://penzugyiorangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr63595413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.